Ελληνικά
English
 

Αποφοίτηση Ορκωμοσία

Οι ορκωμοσίες του ΠΜΣ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής πραγματοποιούνται μία φορά το χρόνο κατά το μήνα Μάρτιο, Απρίλιο ή Μάιο και κατά τις απογευματινές ώρες. Η προσέλευσή των υποψηφίων προς ορκωμοσία θα πρέπει να γίνεται μια ώρα πριν από την καθορισμένη ώρα έναρξης της τελετής έξω από την αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (ισόγειο). Η προσέλευση των προσκεκλημένων θα πρέπει να γίνεται την ώρα έναρξης της τελετής.

Όσοι φοιτητές επιθυμούν να ορκιστούν θα πρέπει να έχουν  ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις τους (οικονομικές οφειλές και κατάθεση εγγράφων ορκωμοσίας) τουλάχιστον 15 μέρες πριν την ορισμένη ημερομηνία ορκωμοσίας.

Σε κάθε περίπτωση, φοιτητής που δεν έχει ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις του μέχρι την ορισμένη καταληκτική ημερομηνία, θα ορκίζεται σε επόμενη ορκωμοσία.

Η διαδικασία που ακολουθείται είναι η παρακάτω: Οι υποψήφιοι προς ορκωμοσία φοιτητές ενημερώνονται στο φοιτητικό τους e-mail από τη Γραμματεία του ΠΜΣ σχετικά με την ημερομηνία ορκωμοσίας και την καταληκτική ημερομηνία ολοκλήρωσης των υποχρεώσεών τους προκειμένου να ορκιστούν. Παράλληλα αναρτάται στις ανακοινώσεις του δικτυακού τόπου του ΠΜΣ σχετική ανακοίνωση με την ημερομηνία και την ώρα της ορκωμοσίας. 

Διαδικασία Αποφοίτησης - Ορκωμοσίας

Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθούν οι υποψήφιοι προς ορκωμοσία και να ολοκληρώνουν το αργότερο 15 μέρες πριν την ορκωμοσία είναι η παρακάτω:

        1. Καταβολή του παραβόλου ορκωμοσίας ύψους 100€, στο λογαριασμό    5202-025156-307  της Τράπεζας Πειραιώς   (για το Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική), (IBAN GR40 0172 2020 0052 0202 5156 307).

Απαραίτητα στοιχεία για την κατάθεση του ποσού στην Τράπεζα είναι τα εξής:

α) Να εμφανίζεται το ονοματεπώνυμο καταθέτη.

β) Ως αιτιολογία κατάθεσης να τεθεί η φράση «Παράβολο ορκωμοσίας».

Το αποδεικτικό της κατάθεσής σας θα πρέπει παραδωθεί στη Γραμματεία του Π.Μ.Σ ή να σκαναριστεί και να αποσταλεί ηλεκτρονικά στο mai@uom.gr.

2. Κατάθεση της Διπλωματικής Εργασίας στη Βιβλιοθήκη σε ηλεκτρονική μορφή και μόνο μέσω της ΨΗΦΙΔΑΣ.

3. Ηλεκτρονική Υποβολή Αίτησης Ελέγχου μη Εκκρεμότητας στη Βιβλιοθήκη μέσω του συνδέσμου: (http://www.lib.uom.gr/index.php/el/aitisi-elegxou-mi-ekkremotitas?view=form), μετά από την τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων (δανεισμοί συγγραμμάτων) με τη βιβλιοθήκη.

4. Παράδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας σε περίπτωση που δεν έχει ήδη κατατεθεί την ημέρα της παρουσίασης της διπλωματικής σας εργασίας(σε περίπτωση που έχει απωλεσθεί θα πρέπει να κατατεθεί υπεύθυνη δήλωση για την απώλεια).

 

Σε περίπτωση που κάποιος φοιτητής έχει κάποια επιπλέον οικονομική οφειλή, μαζί με τα υπόλοιπα έγγραφα θα πρέπει να καταθέσει στη Γραμματεία και αντίγραφο της τελευταίας απόδειξης πληρωμής για την εκκαθάριση του χρέους.

Σε περίπτωση που κάποιος φοιτητής έχει κάποιο πρόβλημα με το e-mail του μπορεί να προσέρχεται στο Εργαστήριο του Κέντρου Η/Υ και Δικτύων καθημερινά 13.00-14.00 ή να επικοινωνεί με το helpdesk στο 2310-891800.

 


επιστροφή
Tessera - Κατασκευή Ιστοσελίδων, E-Shops, Mobile & Tablet Apps