Ελληνικά
English
 

Κατάταξη Υποψηφίων Συμπληρωματικής Πρόσκλησης ακαδημαϊκού έτους εισαγωγής 2017-18 και Οδηγίες εγγραφής 15/09/2017

Μπορείτε να βρείτε εδώ την κατάταξη υποψηφίων εισαγωγής  στο ΠΜΣ στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική για το ακαδημαϊκό έτος 2017-18 της συμπληρωματικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ 2017-2018

1. Οι εγγραφές θα γίνουν από την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου ως την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017. Οι εγγραφές μπορούν να γίνουν με κατάθεση των δικαιολογητικών στη Γραμματεία του ΠΜΣ κατά τις ώρες 11:00-13:00 και 15:00-17:00.

Σε περίπτωση που κάποιος επιτυχών δεν επιθυμεί να εγγραφεί στο ΠΜΣ παρακαλούμε να ενημερώσει τη Γραμματεία μας και να μας αποστείλει το  έντυπο της δήλωσης αποδοχής της ένταξής τους   επιλέγοντας το κουτάκι «Δεν αποδέχομαι την ένταξή μου στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική του Πανεπιστημίου Μακεδονίας».

Σε περίπτωση που μετά το τέλος των εγγραφών προκύψουν κενές θέσεις η Γραμματεία του ΠΜΣ θα επικοινωνήσει με τους πρώτους επιλαχόντες προκειμένου  αυτές να καλυφθούν.

 2. Οι επιτυχόντες οφείλουν να καταβάλουν  τα δίδακτρα του Α’ εξαμήνου προκειμένου να πραγματοποιηθεί την εγγραφή τους. Συγκεκριμένα,  για όσους δήλωσαν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα  πλήρους φοίτησης το ποσό της Α’ δόσης  ανέρχεται σε 1.100€ και για όσους δήλωσαν το πρόγραμμα μερικής φοίτησης το ποσό ανέρχεται σε 625€.

Τα χρήματα καταβάλλονται μόνο μέσω της Τράπεζας Πειραιώς στον παρακάτω λογαριασμό:
α) 5202-025156-307,  (IBAN GR40 0172 2020 0052 0202 5156 307)

Για την αναγνώριση της κατάθεσης του ποσού είναι απολύτως απαραίτητη η αναγραφή του Ονοματεπώνυμου του φοιτητή στην αιτιολογία κατάθεσης.

β) Για την καταβολή των διδάκτρων με επιταγή είναι απαραίτητη η προσέλευση του ενδιαφερομένου στην Οικονομική Υπηρεσία της Επιτροπής Ερευνών.

Προς διευκόλυνση της Επιτροπής Ερευνών, παρακαλούνται οι υποψήφιοι προς εγγραφή που καταβάλλουν το ποσό της εγγραφής να μας στέλνουν την ίδια μέρα με ένα e-mail στο mai@uom.gr  το Α.Φ.Μ. και τη Δ.Ο.Υ. στην οποία ανήκουν ( στην περίπτωση που δεν έχουν σκοπό να κάνουν την ίδια μέρα την κατάθεση του ποσού και την κατάθεση των δικαιολογητικών εγγραφής όπου αναγράφονται αυτές οι πληροφορίες).

 3. Για την εγγραφή τους οι επιτυχόντες θα πρέπει καταθέσουν ή να αποστείλουν ηλεκτρονικά τα παρακάτω έγγραφα:

1.       Αντίγραφο της απόδειξης της κατάθεσης της Α’  δόσης

2.       Αντίγραφο της ταυτότητάς τους

3.       Το έντυπο της δήλωσης αποδοχής της ένταξής τους στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών

4.       Το έντυπο της αίτησης εγγραφής τους και

5.       Το έντυπο της δήλωσης αποδοχής των όρων εξόφλησης των διδάκτρων

Τα σχετικά έντυπα είναι αναρτημένα και στον ιστότοπο του ΠΜΣ http://mai.uom.gr  στην κατηγορία «Χρήσιμα».

Όλα τα έντυπα θα πρέπει να είναι συμπληρωμένα σε όλα τους τα πεδία και υπογεγραμμένα από τους επιτυχόντες [θα πρέπει να έχουν οπωσδήποτε συμπληρωμένα το Α.Φ.Μ. και τη Δ.Ο.Υ. στην οποία ανήκουν, καθώς και τον αριθμό και τον τόπο μητρώου αρρένων (μόνο οι άρρενες)]. O αριθμός και ο τόπος μητρώου αρρένων αναγράφονται στο Απολυτήριο Λυκείου και στο Πιστοποιητικό Γέννησης. Ο αριθμός και ο τόπος δημοτολογίου αναγράφεται στο πίσω μέρος της αστυνομικής ταυτότητας.

Η Γραμματεία βρίσκεται στον 4ο όροφο Γ΄ κτιρίου, στο Γραφείο 422, Τηλ:2310- 891734, e-mail: mai@uom.gr.

 Παρακαλούνται οι επιτυχόντες όταν προσέρχονται για την εγγραφή τους να έχουν ήδη συμπληρωμένα τα απαραίτητα έγγραφα. Σε ώρες μη λειτουργίας της Γραμματείας τα έντυπα της εγγραφής μπορούν να κατατεθούν σε κλειστό φάκελο στη θυρίδα του ΠΜΣ (θυρίδα Νο.89, ισόγειο δίπλα στα ασανσέρ) ή κάτω από την πόρτα της Γραμματείας. Μπορούν επίσης να αποσταλούν ταχυδρομικά ή ηλεκτρονικά  με ημερομηνία αποστολής από 30/6 ως 10/7/2017 στη διεύθυνση:

Γραμματεία ΠΜΣ στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική

Κτίριο Γ’, 4ος όροφος, Γραφείο 422

Εγνατίας 156, Τ.Θ.1591, 54006 Θεσ/νίκη

 

4. Σε  περίπτωση που φοιτητής  επιθυμεί να λαμβάνει ΑΠΥ σε εταιρία και όχι στο όνομά του, θα πρέπει να επικοινωνήσει με e-mail με τον ΕΛΚΕ (flazidis@uom.gr, eamanatidou@uom.gr) ή τηλεφωνικά στο 2310-891414 δηλώνοντας το ονοματεπώνυμό του και τα πλήρη στοιχεία της εταιρείας που αναλαμβάνει την πληρωμή των διδάκτρων του μεταπτυχιακού του (Επωνυμία, ΔΟΥ, ΑΦΜ, δραστηριότητα, έδρα κ.τ.λ.). Η ενημέρωση θα πρέπει να γίνει πριν από την πρώτη κατάθεση στην Τράπεζα και στην αιτιολογία κατάθεσης  ο φοιτητής θα πρέπει να βάζει το ονοματεπώνυμό του και την επωνυμία της εταιρείας,  ώστε να μπορεί ο ΕΛΚΕ να τον αναζητήσει.

 5. Οι φοιτητές θα πρέπει να κρατούν τις αποδείξεις πληρωμής τους για το ΠΜΣ σε δικό τους αρχείο, ώστε να τις προσκομίσουν αν τους ζητηθεί σε περίπτωση που κάποια πληρωμή τους δεν εμφανίζεται στο σύστημα του ΕΛΚΕ.

 6. Ως αποδεικτικό της κατάθεσης των διδάκτρων θα χορηγείται στους Μεταπτυχιακούς Φοιτητές  Γραμμάτιο  Είσπραξης  από την Οικονομική Υπηρεσία του ΕΛΚΕ, η οποία θα αντλεί τα απαραίτητα στοιχεία από την Αναφορά Κίνησης Λογαριασμού (extrait) που της αποστέλλονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα από την Τράπεζα Πειραιώς. Οι Μεταπτυχιακοί Φοιτητές μπορούν να παραλαμβάνουν το Γραμμάτιο Είσπραξης από τη Γραμματεία του ΠΜΣ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής περίπου 1 μήνα μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών. Το ίδιο θα ισχύει και για τις μετέπειτα πληρωμές τους.


επιστροφή
Tessera - Κατασκευή Ιστοσελίδων, E-Shops, Mobile & Tablet Apps